Bodite obveščeni!

Naši strokovnjaki za vas izbirajo le najpomembnejše novice!

Omegamed Vegetarian čista DHA - za zdravje otrok in odraslih!

Ali veste, da je najpomembnejše hranilo, ki bi ga morali priporočiti nosečnicam, doječim materam in dojenčkom ter otrokom, prav čista DHA?
 

Številni znanstveni dokazi potrjujejo pozitivne učinke DHA na zdravje človeka. Zadostna količina DHA je še posebej pomembna za nosečnice, doječe matere, dojenčke in otroke ter starejše.

DHA predstavlja esencialni gradbeni element osrednjega živčnega sistema. Osrednji živčni sistem zarodka se najhitreje razvija v zadnjem tromesečju nosečnosti in v prvih treh letih življenja otroka. V tem času mora biti oskrba z DHA dovolj visoka, da zagotovi normalen razvoj osrednjega živčnega sistema.

Ozaveščenost o dodajanju DHA je še vedno zelo nizka. Pogosto se govori o folni kislini, vitaminih, železu in podobno, dodajanje DHA pa se le redko omeni. Predvsem na osnovi številnih kliničnih raziskav o pomembnosti DHA za človeški organizem menimo, da je čas, da se to zavedanje spremeni.

Nosečnice in doječe matere

  • zmanjšuje tveganje za prezgodnji porod in izboljša oceno stanja novorojenčka,
  • zmanjšuje tveganje za nastanek poporodne depresije,
  • zagotavlja zadostno količino DHA v mleku doječe matere.

Pri odraslih čista DHA zmanjšuje tveganje za:

  • razvoj in napredovanje demence,
  • razvoj starostne degeneracije makule (AMD), najpogostejšega vzroka slabega vida pri odraslih nad 50 leti starosti,
  • nastanek srčno-žilnih bolezni.


Pri dojenčkih in otrocih čista DHA dokazano pozitivno deluje na:

  • kognitivni razvoj,
  • psihomotorični razvoj,
  • oster vid ter
  • zmanjšuje tveganje za nastanek metaboličnega sindroma!
     

Omegamed Vegetarian™ kapsule smo razvili posebej za vegetarijance.
 

Izdelki, ki vsebujejo DHA in jih priporočamo tej skupini ljudi, morajo zadovoljiti nekaj osnovnih kriterijev:

  • Ne smejo vsebovati nevarnih težkih kovin in polutantov.
  • Nevarne težke kovine in polutanti (kot so živo srebro, kadmij, svinec, arzen ali baker) so še posebej strupene za razvijajoči zarodek. Že v manjših količinah lahko zavirajo rast in okvarijo osrednji živčni sistem.
  • Dodajati jih moramo v količinah, ki jih priporočajo znanstvene raziskave.

Vsebnost DHA v prehranskih dopolnilih mora biti predvsem dovolj visoka. Dodajanje DHA k prehrani nosečnic in otrok je popolnoma varna, o negativnih učinkih previsokega vnosa DHA ne poročajo.

Life’s DHA™ pridobivamo iz alg po najnovejših tehnoloških standardih, zato je drugačna od običajnih omega-3 maščobnih kislin, ki jih pridobivamo iz rib.

Spletni nakup
Oglejte si video!